23 kilo życia i nadbagaż dobrych myśli.

timwalker1

 

Nienawidzę się pakować. Nie potrafię racjonalnie ułożyć listy rzeczy, które mogą mi się przydać w podróży, tym bardziej więc kłopotliwe jest wrzucenie do walizki połowy życia. Bo nie ukrywajmy, wyjazd na rok wiąże się właśnie z koniecznością zabrania tego, co jest niezbędne do małej stabilizacji na miejscu, a linie KLM spłatały mi figla i pozwoliły na wzięcie jedynie 23 kilo bagażu! A Kozioł jak to Kozioł, wszystko robi na wariata i dziś przez pół dnia usiłowałam rozgraniczyć swoje rzeczy na mniej i bardziej niezbędne i doszło do tego, że przesadziłam w drugą stronę- obecnie moja walizka waży 17,5 kilo i jeszcze mogę do niej wrzucać i wrzucać! Ale cóż, dzień się nie skończył, więc pewnie dopcham ją milionem gadżetów i ostatecznie będę musiała znów dokonywać selekcji😉

Nawet, jeśli będę się borykać z kwestią wagi mojej walizki, to jest jeszcze jeden nadbagaż, jaki ze sobą zabieram- na szczęście, za niego nie muszę dopłacać! To wszystkie pozytywne emocje, jakich doznałam w ciągu ostatnich dni, a w szczególności wczoraj, na meLAMżu. Naprawdę, wzruszyła mnie ilość osób, które same z siebie, w środku wakacji postanowiły wpaść na chwilę i wypić ze mną pożegnalną banieczkę. Nie sądziłam, że sprawi mi to tyle radości i naładuje energią tak dużą, że czuję, że żadne lamy mi nie straszne! Chciałabym podziękować Wam wszystkim razem i każdemu z osobna i przeprosić, że nie mogłam Wam poświęcić tyle czasu, ile bym pragnęła! Bo niemożliwym do spełnienia ideałem byłoby, gdybym każdemu mogła poświęcić kilkadziesiąt minut, ale cóż, fizycznie było to niemożliwe. Mam nadzieję, że rozumiecie:)) ale obecność każdego z Was była dla mnie bardzo ważna, nawet jeśli nie zdołałam tego wyartykułować!

Naładowaliście mnie tak, że mogę spokojnie lecieć i robić w Peru dużo dobrych rzeczy. Czuję, że będzie fantastycznie🙂

Następny wpis będzie już z Limy, trzymajcie za mnie kciuki, żebym doleciała!

6571

 

Skomentuj

