„Posłusznie melduję…”

tumblr_mvdyuaO9ah1smz4mlo2_1280

Moja aktywność blogowa ostatnio znacząco spadła. Posypuję głowę popiołem: wiem, że częstotliwość wpisów pozostawia wiele do życzenia, ale – wierzcie mi lub nie – naprawdę zaczyna mi brakować czasu! Wbrew pozorom, tropienie lam w Limie jest czynnością absorbującą i często łapię się na tym, że mam tyle zajęć, że nie wiem w co mam ręce włożyć. Ot, Koźli standard, ale o ile w „warunkach naturalnych” (czyli w Krakowie) taka sytuacja jest zupełnie normalna, o tyle tutaj ciężko mi się przestawić z trybu wakacyjno-krajoznawczo-antropologicznego do zwykłego, powszedniego życia. Ponieważ, moi drodzy, po trzech miesiącach w Limie mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że zadomowiłam się tu na tyle, że mam swoją własną rutynę i mój pobyt tutaj niezauważalnie stał się częścią koźlej codzienności.

Nie oznacza to jednak, że do Limy wkradła się nuda! Wręcz przeciwnie, mój rytm jest bardzo dynamiczny, robię wiele rzeczy na raz i każda z nich daje mi dużo satysfakcji. Mam w głowie milion pomysłów na kolejne wpisy, szczególnie z kategorii „peruwianologia”, ale chwilowo muszę zająć się innymi sprawami – stąd tak niska ostatnio aktywność. Mam nadzieję, że niedługo uda mi się zapanować nad chaosem i zacznę być bardziej systematyczna:)

Wolnych chwil jest niewiele, ale udaje mi się je wykorzystać na podróże: dwa ostatnie weekendy spędziłam poza Limą (w końcu!).  Obie wycieczki różniły się bardzo od tych wcześniejszych – cechował je brak słońca, deszcze, mgły i przyroda bardzo „europejska”.  Ale radość, zapewniam Was, taka sama!

Lomas de Lachay:

DSCN7531 DSCN7545 DSCN7546 DSCN7585

Marcahuasi:

DSCN7668 DSCN7675 DSCN7680 DSCN7701 DSCN7707 DSCN7714

One response to “„Posłusznie melduję…”

Skomentuj

