Taytanchispa paqarinnin punchaw allin qampaq kachun!

christmas_llama_by_pvt_llama-d4jwgt4

Czyli, moi drodzy: „Wesołych Świąt” w języku quechua🙂

Zarówno Koziołek, jak i lamy, życzą Wam wszystkiego najcudowniejszego w te święta, dużo radości i dobrego jedzenia, którego tak mi tu będzie brakować. Pomyślcie o mnie zapijając czterdziestego pieroga kompotem z suszu lub dopychając się makowcem. Ja zaś odwdzięczę się ładnymi wpisami na blogu w nadchodzącym nowym roku😉

 

ps.

Oficjalnie mam już wszystkie oceny z Uniwersytetu, więc mogę z dumą powiedzieć, że zaliczyłam semestr na PUCP! :))

Skomentuj

