Coming out. O tym, jak to los figle płata.

DSCN8272

 

Dość długo zastanawiałam się, jak znaleźć najlepszą formą, aby przekazać nie do końca przyjemne wieści. Im więcej o tym myślałam, tym bardziej zapętlałam się i w końcu postanowiłam skorzystać ze starej, życiowej prawdy, która mówi, że im prościej, tym lepiej. Tak więc prosto z mostu, moi Drodzy: najpóźniej na początku czerwca wracam do Polski. Powody tej decyzji są czysto zdrowotne, ale – już spieszę z wyjaśnieniem – nie martwcie się, pacjent przeżyje;) Faktem za to jest, że okoliczności sprawiły, że zwinę żagle dwa miesiące wcześniej, niż planowałam.

Czy mnie to smuci? Oczywiście! Przez 2 miesiące może się sporo wydarzyć, można zobaczyć wiele ciekawych miejsc, przeżyć mnóstwo cudownych chwil. Ale z drugiej strony, co przeżyłam, to moje. Zresztą, do wyjazdu jeszcze trochę zostało, więc nie płaczcie zawczasu – w czwartek jadę na 10 dni do Kolumbii, więc wrażenia jeszcze przede mną i nie omieszkam się nimi z Wami podzielić;)  Ostatnie dni w Limie też będę spędzać na robieniu wszystkiego, co chciałam, ale czego nie zrobiłam z lenistwa. Dlatego też nie robię jeszcze podsumowań, po prostu stwierdziłam, że będzie uczciwie Wam to zakomunikować zawczasu. Zresztą, to dzięki Wam ten blog funkcjonuje (czasem z większą, czasem z mniejszą regularnością, przyznaję), dlatego mam do Was małą prośbę: informacji o Peru mam jeszcze wiele, a i głowa pełna pomysłów, więc wypowiedzcie się, czy chcecie, żeby Kozioł, nawet po powrocie, raczył Was ciekawostkami o tym dzikim, fascynującym kraju.

DSCN8292

Pozdrawiam Was ja i kwiecisty nosorożec z Barranco:)

2 responses to “Coming out. O tym, jak to los figle płata.

Skomentuj

